Üdvözöllek a blogomon!




Sarah vagyok, de az interneten Samas-nak hívom magam. 2017-ben Instagramon elindítottam egy bejegyzés sorozatot, amit a visszajelzések szerint szívesen olvasnak. Igazság szerint már évek óta szerettem volna a #Samasgondolatai bejegyzéseket blogon folytatni, mert nem egyszer okozott gondot a karakterlimit. Most viszont ennek is eljött az ideje. Nem szeretném abbahagyni Instagramon sem a bejegyzéseimet, mert szeretem, hogy azt azonnal olvashatjátok, nem kell átjönni egy másik felületre.

 

Miről fog szólni a blogom? Egyszerűen: gondolataimról. Szó lesz olyan témákról, amikről szerintem nem beszélünk eleget, nem kapnak elég figyelmet a médiában. Szeretnék tévhiteket megdönteni az iszlámról, mert sajnos sok olyan dolgot hallunk a mindennapokban, ami nem igaz. Szívesen írnék könyvajánlót, gyakran írjátok, hogy az ajánlásomra olvastatok el egy könyvet- nagyon köszönöm, hogy bíztok a könyvízlésemben. Ezen kívül szeretnék tanulási tippeket adni, hogyan lehettek minél produktívabbak és hogyan gazdálkodhattok az idővel.

Ahogy láthatjátok, szó lesz itt mindenről, ami engem is foglalkoztat.


A blog fejlécét a nagyon tehetséges @csengeyay készítette. Érdemes megnézni, miket alkot. Innen is nagyon köszönöm neki, hogy lerajzolt. 💛


Magamról:

  • Félvér vagyok: félig magyar, félig arab. Mivel kendőt hordok, gyakran azt gondolják, hogy külföldi vagyok, pedig Magyarországon születtem. De így legalább gyakran megdicsérik, hogy milyen szépen beszélek magyarul. 😊
  • Gyógyszerésznek készülök, bár sokan azt hiszik, hogy orvosnak. Utoljára talán 10 évesen szerettem volna orvos lenni.
  • Szabadidőmben szeretem elfoglalni magam mindenféle kreatív dologgal: festek, olvasok, sütit sütök vagy utazok.
  • Szeretem a növényeket. Nem szeretném elkiabálni, de eddig több növényt tartottam életben, mint amennyit túlöntöztem. 
  • Világmegváltó terveim vannak, és ezt nem is tagadom. Szerintem jó dolog, ha az ember úgy áll a világhoz, hogy bármit el tud érni és jobbá teheti a világot. Én szeretném elgondolkodtatni az embereket. Szeretném feltalálni egy komoly betegség ellenszerét is. Tele vagyok célokkal, majd idővel kiderül, miket tudok megvalósítani.

 

Köszönöm, hogy itt vagytok. 💛

 

Maradjatok nyitottak és kíváncsiak!

Samas

 

#samasgondolatai 


0 Megjegyzések